zaterdag in Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu zaterdag in Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu

zaterdag in Canada

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

14 Oktober 2012 | Canada, Ottawa

Vanmorgen rond 10 u vertrokken naar Ottawa.
De rit duurde rond 2 uur, en het is best wel mooi rijden in de outback of Canada.
en onze kleine auto(mazda 3) rijd goed. dikke automaat, en dat wil wel vooruit:)
aangekomen in Ottawa eerst ff naar de shoppingmall en ik heb toch maar weer wat gekocht, ik had nog 6 kg over in mijn koffer toen we vertrokken, en das alleen maar meer geworden.
Aangekomen in downtowm Ottawa viel mijn camera en hupla 80 dollar schade. Heb em zelf maar even hersteld.
Parlement hill bezocht, was mooi en ook nog even een monument voor de gevallen militairen in allerlei oorlogen.

Langzaam terug naar Pemproke en onderweg wilde we gaan eten bij een wegrestaurant de ark van noah, helaas gesloten, hij verdient z'n geld tussen 7 en 2 overdag. Jammer maar daarna in een leuk restaurant Audie aan de steak en ik aan de kip. foto's komen er asap aan.
morgen langzaam aan richting Montreal.

Groetjes

marcel

  • 14 Oktober 2012 - 17:23

    Lonneke:

    Wat heerlijk! Alleen maar genieten, wij genieten hier met jullie mee!! X Lon en de bups!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Actief sinds 09 Sept. 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 10209

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 17 September 2014

Marcel en Marjon In Florida 2014

20 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Marjon&Marcel over seas

09 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

10 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Canada 2012

Landen bezocht: