bijna voorbij - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu bijna voorbij - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu

bijna voorbij

Door: M en M

Blijf op de hoogte en volg Marcel

14 September 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo allemaal.
We zijn weer in Orlando.
De laatste paar dagen doen we het wat rustig aan. Afgelopen weken hebben we ruim 2550 mijl gereden, iets van 5 staten bezocht en nu zijn we weer waar we begonnen. Vanmorgen even een paar natuurparken bezocht en het blijft ongelofelijk mooi om die natuur hier te zien. Zeker met de zonnige temperaturen erbij.
Voor de laatste paar nachten hebben we hetzelfde hotel gekozen als de eerste paar dagen. net hotel, zwembad erbij, en das ons toch wel meegevallen de afgelopen weken, een goed ontbijt.
Wat dat betreft moet ik zeggen is het hier in het zuiden beter gesteld met ontbijt in de hotels, dan vorig jaar.
We zijn nu aan het kijken wat we de komende dagen nog gaan doen.
Seaworld staat hier op dit moment niet goed in de PR kost ook maar ruim 70 dollar. ja de prijzen kennen ze wel hier op zo'n attracties.
Ik zal nog wat fotootjes toevoegen van vandaag, morgen waarschijnlijk een ontspannen dagje, wat shoppen en een museumpje bezoeken.
Groetjes en tot gauw weer

Marcel

• 15 September 2014 - 22:09

Wilma:

Geniet nog van jullie laatste dagen in usa !