on the way to augusta - Reisverslag uit Augusta, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu on the way to augusta - Reisverslag uit Augusta, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu

on the way to augusta

Door: M en M

Blijf op de hoogte en volg Marcel

05 September 2014 | Verenigde Staten, Augusta

vandaag een groot deel van de dag rijden.
Eerst nog ff in Savannah naar een Botanical Garden, beetje kleiner dan gedacht en we reden er bijna aan voorbij.
Daar in gesprek geraakt met een van de medewerkers/vrijwilligers. deze man was net terug van een reis London en hij vertelde dat een van de vrijwilligsters in de Botanical Garden uit Nederland kwam. Zij was 30 jaar geleden geëmigreerd uit Nl naar de VS.
Gisteren wilde we nog even naar een begraafplaats waar lokale bekenden zouden liggen, maar we waren net te laat, dus vanmorgen maar ff langs gegaan. deels een Joodse begraafplaats, mooi om te zien en erg groot. Je kan er gewoon met de auto rondrijden, om naar de plek te gaan waar je wilt zijn.
toen toch maar de reis begonnen naar Augusta, en onderweg naar een park wat in de Civil war is gebruikt om de Noordelingen gevangen te zetten. Een mooi park, maar helaas was het museum gesloten:( Wel nog in het park alligators en schildpadden gezien. houdt afstand en niet voeren staat er uitgebreid op allerlei borden.
en dat hebben we dus ook maar niet gedaan.
En wat later op de dag in het park nog een groot hert met gewei gezien wat ons bijna omver liep. al met al een mooie natuur-dag en een mooie route door het platte land van Georgia.
Nu tijd om ergens iets te gaan eten, want dat blijft toch wel wat apart of speciaal om overal de hamburger ketens, pizza hut, Wendy's, taco bell, enzovoort enzovoort. Ik heb nog maar 1 hamburger op en Marjon nog geen. Maar vanavond maar weer eens kijken wat er in Augusta te krijgen aan eten.
Fot'o's zijn ge-update.

link is