Daytona - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu Daytona - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu

Daytona

Door: m en M

Blijf op de hoogte en volg Marcel

01 September 2014 | Verenigde Staten, Jacksonville

Zijn we weer.
vandaag vroeg vertrokken en Marjon had een natuurpark gevonden waar waarschijnlijk alleen de locals komen. Ergens in the middle of nowhere, was een heel mooi natuur gebied en geloof het of niet, we hebben alligators in het wild gezien, en zij ons:) Was erg mooi om te doen, met de auto het hele gebied doorgereden, en even geen Mcdonalds of pizza hut, maar alleen maar natuur.
Gelukkig viel de temperatuur mee en was het maar weer 38 graden.
En toen onderweg naar tatatatatata Daytona International Speedway. De thuisbasis van de Speedway. En voor de diehards onder ons, Arie Luijendijk heeft hier een aantal jaren geleden successen mee gevierd. dus hier waren de Nederlanders ook al succesvol:)
En eenmaal bij Daytona aangekomen natuurlijk de lange tour genomen, we hebben zowat het hele stadion gezien, en ze zijn het maar even voor 354 miljoen dollar aan het verbouwen. Als je de link van de foto's aanklikt zou je een paar foto's moeten zien van zowel the Wildlife als ook Daytona.
dus niet alleen bijna Astronaut geworden maar misschien had ik ook wel coureur kunnen worden. ah, we komen straks maar gewoon terug naar NL.
voor nu lekker in het hotel, morgen labour day, een soort 1 mei viering maar dan op 1 september. Het hele land is zowat vrij, maar het mooie is dat dit ook het einde van het holiday season is en de prijzen van de hotels naar beneden gaan. het zit maar weer eens mee, kunnen we dat geld wat overblijft voor allerlei andere nuttige zaken gebruiken, shoppen, leuke dingen en weet ik waarvoor allemaal. als er nog iemand ideeen heeft:)

wij gaan straks maar eens lekker uit eten, gisteren bij een steak restaurant mijn eerste hamburger gehad, en het moet worden gezegd, het was een goeie burger. Hulde aan de kok!!

Groetjes en tot morgen maar weer

Marcel en Marjon