Every night in my dreams......(titelsong van...... - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu Every night in my dreams......(titelsong van...... - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu

Every night in my dreams......(titelsong van......

Door: M en M

Blijf op de hoogte en volg Marcel

30 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Zijn we weer.

Vandaag wederom een leuke dag gehad.

We zijn begonnen in twee militaire musea, eerst een klein lokaal museum waar vooral veel aandacht voor WW2 was, warbirds museum.

En daarna naar het net vernieuwde museum, museumofmilitaryhistory.com
De sergeant kwam ons al tegemoet en hij stelde zich ook zo voor, sgt McCloud. Ja dan begrijp je wel dat ik het niet kon nalaten om mezelf ook als militair voor te stellen. die had hij niet zien aankomen zei hij. Mooi museum, en we hebben uitgebreid het museum gezien maar ook ff bij gekletst. Ook nog met een Vietnam veteran. Op een gegeven moment moet je toch maar gaan.

En om een stukje geschiedenis te updaten hebben we de Titanic bezocht, een mooie tentoonstelling, met echte artefacten van de Titanic, mocht je iets willen kopen wat afkomstig is van de Titanic dan ben je strafbaar, behalve een stukje kool wat gebruikt werd voor de ovens, kost maar 45 dollar en je moet bijna een vergrootglas gebruiken(maar dan heb je ook iets) o ja hoeveel schoorstenen werden er gebruikt van de titanic?? Wij wisten het ook niet, maar het zijn er 3, de vierde(de achterste) zat er op voor versiering. vier schoorstenen ziet er nu eenmaal beter uit dan drie.

Daarna op advies van een collega van Marjon gaan eten bij sizzling. Goede lunch gehad en of je het gelooft of niet. tot en met vandaag hebben we nog geen hamburger gegeten, maar wel al een paar keer salades. Ja het kan, er zijn hier zelfs Amerikanen die de fiets pakken in plaats van de auto. Ze bestaan dus echt:)
toen werd het tijd om naar Wonderworks te gaan waar ze vele experimenten laten zien, we hebben de windkracht van een orkaan doorstaan, snelheid 74 mile per uur, een aardbeving met de kracht 5.3 op de schaal van Richter(dat is trouwens een Amerikaan) en nog vele andere dingen zoals op hoogte aangelijnd over smalle balken en touwen lopen(three story ropes course challenge) en deze attracties geëindigd met een 4D film, waarin we zo ongeveer alle gevaren hebben doorstaan die er maar kunnen gebeuren, en nog overleefd ook nog:). daarna werd het tijd voor wat rustigers, en onderweg naar de shopping mall( er kwam storm en regen aan, dus dan zoek je iets binnen) nog ff bij de Harley winkel naar binnen gegaan en ben ik nu de trotse eigenaar van een Harley.....................eh jeans in dit geval. ik vroeg nog of ik bij de broek een gratis motor kreeg, maar net niet.

De shopping mall blijft toch ook leuk en we hebben toch het eea gekocht. dat zien jullie wel als we terug komen

o ja Marianne(Haverkorn) zeg maar tegen Marcel Hendriks dat we de eerste tornado net hebben gemist, deze kwam richting Orlando maar zwakte toch teveel af.
We gaan morgen overigens richting Kennedy space centre en Daytone Beach, waarna we een beetje het binnenland in gaan, en zal het wat minder warm worden als nu 94 graden Fahrenheit.

Ik ga nog wat foto's in mijn album erbij zetten dus klik op die link.

Groetjes, wij gaan nu(half tien 's avonds met de voetjes omhoog zitten.

M en M