we zijn er - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marcel Diessen - WaarBenJij.nu

we zijn er

Door: M&M

Blijf op de hoogte en volg Marcel

28 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Hey luitjes,
Na een vertraagde vlucht zijn we er eindelijk,
We vertrokken 45 minuten later. De kist wat te laat in Nl en moest toen omdat we rechtstreeks naar Orlando vlogen extra gecontroleerd worden door de veiligheidsdiensten. En het was geen 8 maar ruim 9.5 uur vliegen.
aangekomen op het vliegveld aangekomen bleken we niet op Orlando international maar Sandford te zijn geland. Op naar Avis, en gelukkig bleken we niet de eerste te zijn die een auto hadden gehuurd maar bleken we op het verkeerde vliegveld te staan. Allemaal omgezet en 10 minuten later in de auto.
Een leuke chevrolet cruze. Maar omdat we op het andere vliegveld zijn aangekomen was de rit naar het hotel dus ook ietsje verder.
In het hotel aangekomen ff rust. Net hotel en een groot zwembad, en o ja het is maar 31 graden, ondanks dat het al 8 uur in de avond is. Nu ff douchen en dan gaan eten. Het tijdsverschil is 6 uur, vroeger dus. Maar goede vooruitzichten en we hebben er zin in.
o ja een van de piloten van arke is een voormalige f16 vlieger van Volkel. toch mooi he!!

Groetjes,
Marjon en Marcel
ps foto's volgen zsm

• 28 Augustus 2014 - 03:14

Tony:

Hallo tortelduifjes,
    met gepaste jaloezie heb ik je reisverhaal gelezen, uiteraard is het jullie van harte gegund want je moet immers hard werken de overige tijd van het jaar. Dus neem het ervan en geniet met volle teugen!
    Hier in Nijmegen is het zeer aangenaam met 21 graden, gelukkig maar want Murphy heeft weer toegeslagen; CV installatie stuk, de oven kapot......, gelukkig kunnen we het allemaal goed oplossen. Wij hebben ons voorgenomen om in 2015 naar Indonesië te gaan, dus dat wordt hard werken en sparen.
    Marcel weet je trouwens dat Tim Horton opgekocht is?
    Zorg dat jullie gezond blijven, op tijd naar bed zodat je van elkaar en Amerika kunt genieten!!!!
    Groetjes uit Nijmegen

• 28 Augustus 2014 - 03:50

Marcel:

Hey Tony
    Thanks
    ja het is hier goed zitten, al viel de vlucht wel een beetje tegen.
    En idd ik had het gelezen van Tim hortons, maar als het goed is is het vooral een belastingtruck van burger king was het toch?
    We mailen de komende weken en alvast veel voorplezier voor Indonesie

Groetjes M en M

• 29 Augustus 2014 - 11:51

Wilma:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!
    Geniet ervan